ingen blogg lust just nu så cp !

Sheeeena gamla bloggen !
Hhahah det var fan länge sen man bloggade häär ! haha känns konstigt asså !
Men just nu sitter jag och chattar med Esma på msn HAHA så jävla härlig chick honär asså !!!
Snackar även med myav nu...och izza..och Markus...Hhahah xD
Iallfall ahha xD   Vi ska börja blogga igen..hur det nu ska gå haha xD menar att blogga både på sina egna och tsm haha xD Men iallfall hm...det har hänt mycket sen jag bloggade här sist hahah så kommer ta envighet att skriva llt som hänt...så jag gör inte det haha xD Men jaooop xD snart så åker vi till Stockholm och är där io 2-3 veckor ! :D :D :D D:(YYYYYYYYYYYYY) fan vad kul jag ska ha dåå ! ååå fan vad härligt lääängtar !
japooooop detta blev ett fett segt inlägg...har inte blogg lust just nu hahah dte är dörflr haha xD
Men igår så var karro och emmie här :D dom kom vi halv elva och innan det så var jag med Tony,Pierre och Felicia :) Men när karro och emmie kom så kollad evi på film :D
jaooooop men orkar inte skriva merhahahahhahah byeeeeeeeeeeeeee !

Filmen...den var fett bra !

Skolavslutningen hehe :)



ps Meyav jätte fin design har du gjort !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback