Ny design och vi börjar blogga igen!

GODA NYHETER. Jag visade precis den nya designen till emmi och hon blev sugen på att blogga igen, det blev jag också. Så snart kommer ni få ett inlägg utav emmi, och min kamera har gått sönder så ni kommer antagligen bara få mobil bilder och webbcam bilder ;)
Om ni inte ser designen klicka på f5. Btw: Längst nere i menyn står det " design av och nån adress " den är sjukt jobbig men man kan inte ta bort den! -.- och jag har gjort headern och jag har ändrat lite saker hehe, så man kan ju säga att det var JAG som gjorde den.
bild från i vintras. Jag & ellis jacka.
Och om ni har glömt så kan ni se i kategori vem det är som bloggar. Just nu är det meyav :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback