Gröna lund idag

Det var roligt men samtidigt inte. Det känns bättre att vara med mina vänner som t.ex emmi eller simonne.
Mest emmi. För liksom emmi vet hur man typ har kul när det är tråkigt. Emmi vet ju det mesta om mig och jag vet ju om henne också så vi kan snacka om allt möjligt men med tjejen som hette amanda som jag gick med idag, jag ville ba inte snacka om något random med henne. Så vi sa bara vad vi skulle åka sen gick vi dit och åkte.
Vi såg sebastian krantz som ba hej HEEJ asså åh vad tror han om sig själv, försökte få uppmärksamhet!
Jajajajaja... ska chatta lite med folket innan jag går och lägger mig. Har vart en lång strässig och tröttsam dag.
det där är tönten som trodde han var känd... tsss
ajaa bjuder på bilder imorrn. Hoppas jag iallafall...
Kommer bli grymt mycket roligare när jag åker dit med emilia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback