Emmi är i stockholm

Woho. Emmi är i stockholm :)
Hon kom i onsdags och har hunnit vara med henne 1 gång hittils och det var i torsdags. Det blåser som in i helv*ete här så jag tror nog inte jag kommer vara med henne idag, det här kallas sommarlov. Och på tal om det, tycker inte ni att det är sjukt orättvist att alla börjar skolan om 1 månad men jag börjar skolan om 1 vecka!!!! Det är ju fan helt sjukt det me!! Jag har sommarskola -.-
Iallafall tänkte kanske dra till grönan i veckan om det blir finare väder annars så får vi väll åka nån annan dag.
Och kan ni SNÄLLA gilla min bild är med i en tävling. Betyder skit mycket♥
Ni måste  först gilla den här sidan:
http://www.facebook.com/pages/Sabismodese/151030494938940
sen kan ni gilla min bild:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2011667329475&set=o.151030494938940&type=1&theater
jag har 1 vecka på mig att få så många gillningar som jag kan få och jag vinner justin bieber prylar vilket betyder mkt för mig. Så snälla gilla bilden och sprid vidare! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback