arg

Först har jag bittit på mina naglar i 10 min av nervöshet jag är med i en tävling där man kan vinna biljetter till gala premiären för att se 40 min extra som inte var med i never say never 3D det skulle va 10 vinnare och 8 har valts ut. 2 st är kvar och jag är skit nervös. Jag vill verkligen det här! Och inlägget under emmis, jodå dom ändrade IGEN till 20 juli sen för 3 min sen ändrade dom IGEN så nu blir det som det skulle va 7 juli. Fan. Jag ska åka med mairim och kanske nårra till hoppades på att de inte skulle va belieber träff helt plötsligt. Orkar inte åka saker med dom o sjönga. Vill va med mina vänner♥
Min bild från grönan förra året med emmi. Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback