Varma dagar

Puuhhh eller ska jag säga Godmorgon ;)
Har precis lämnat mina 2 syster döttrar på dagis. Fast höh min syrra glömde ge oss nycklarna och dom har 2 st portdörar och en utav dom är närmast till dagiset, men den är låst man måste ha nyckel men som sagt så glömde hon ge oss nycklarna så vi fick ta andra dörren och gå RUNT hah :P
Iaf idag kanse lite senare, ska jag och mamma gå byta ut våra skor dom var lite för små :P
Och höhö jag har bytt mobil idag, till min gamla rosa samsung mobil men har tappat bort usb till den ;/
Så får lägga in bilder från min kamera typ eller nåt sånt där ;)
Ska skaffa mobil blogg i min mobil nu så att jag kan blogga där också :D
Tja då... sorry för inga bilder på mig men snart kommer det i promise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback