shoppat

Heej sorry att jag inte bloggat på hela dagen men jag var ju i halmstad. nu när vi kom hem så bestämde vi att vi att vi ska ha sånna klänníngar jag köpte (den vita ) eftersom jag har så bra smak ;) heh ne men dom tyckte den var fin så vi ska ha den som tärn klänning :D
här kommer bilder på vad jag köppt idah :D

köppte västen från lindex för  149 på rea :)




köppte klänningen på lindex för 199 på rea (skärpen ingår inte)



köppte örhängena på lindex för 40 kr :D

köppte klänningen på bik bok för 299






sen min favorit :D
köppte klänningen på zoul för 199 på rea (igentligen kostade den 500 kr)

bak :D



och sen en söt rosett


sorry att det är så dåliga bilder min kamera är paj så jag måste köpa ny :(

så det är  mitt köp idah :D jag är riktigt nöjd! bye love you ouss och kram //Emmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback