Lämna barnen på dagis

Godmorgon :)
Förlåt för dålig bloggning igår men jag var på nån strand här i uppsala med familjen, och vi kom hem vid typ 7
och då var jag tvungen att leka lite med barnen och sen titta på pippi med dom och sen ska dom sova men dom somnade inte så fick hålla på med dom enda tills kl 22.00 och då tänkte jag resa mig upp och blogga, men jag hadde huvudvärk + jag är sjuk ( förskyld och hostar ) :(
Iaf ska typ byta mobil till den jag hadde innan, den jag har nu är lite cp? Så ska byta och då kan ni få bilder :D
Men nu måste jag ge barnen frukost och allt för jag ska lämna dom på dagis innan 9.
Bloggar mer efter att jag kommit hem från deras dagis alltså ca kl 09.10. Nu chattar mamma på mig så måste dra
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback