halmstad äventyrsland

Heej här kommer några bilder


jordan min bror

jordan

Jordan

Kevin min bror

Här rymmer min kusin Rasmus från kameran

här köpper min bror Tony glass

tony och rasmus

Jordan när vi åker parisehjulet

Tony på parisehjulet

rasmus på parisehjulet

utsikten från parisehjulet

Kevin åker fritt frall

Jag och Jordan åker kana

pappa och jordan

jag,Rasmus och Tony

Jag , Rasmus och Tony

    Tony och Rasmus

Farmor Marian och Kevin


            Jag och Rasmus

 Farmor och Kevin

Här har Rasmus vunnit en boll på ett OMEJLIGT spel

rasmus i hoppborgen

rasmus

       Tony och Rasmus

 sorry att det blev så mycket bilder ville inte ta bort så många.
uch när vi badade så var det någon somramlade i en vattenkana och slog utt sina 2 framtänder :S 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback