Godmorgon!

Godmongon! har nyss vaknat av att NÅGON dammsög, jahh vilket härligt sätta att vakna på ;)
Men det är väll bättre än att höra grannen köra runt med sin fyrhjuling 50 gånger runt sitt hus innan man bestämer sig för att man ska gå upp.
Men men vad kan man göra,
Och  ibland kan det väll vara bra så att jag inte sover hela dagen ;)
Okey övet till kommande först ska jag gå ner och äta frukort, sen ska jag hoppa in i duchen, sen måste jag ju självklart välja kläder (kan nog sätta ut en bild ) :D
och efter att jag har valt kläder ska jag gå till min kusin stephanie (steffi) och "fika" eller vad man nu ska säga hehe hälsa på helt änkelt.
Och efter att jag gjort det så ska vi (jag,steffi och mamma ) åka till halmstad för att kolla på tärnklänningar. Kommer nog sätta ut några så ni får se vilka jag hade att välja på :D
jag hoppas att vi hittar en klänning eftersom det börgar bli bråttom nu för vi har så mycket att fixa :D
men vi har ju klänningar hemma i nödfall som tur är, och dom är helt OK att ha, fast inget jag skulle ha om jag hade  jätta fina klänningar att välja på.
men nu ska jag gå och äta frukort.
puss och kram //Emmi


 <- halmstad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback