Äter + shorts

Hejsan =)
Idag har jag varit nere i centrum och köpt shorts.. blev sugen på att använda shorts eftersom att
jag ser nästan alla gå runt och det värkar vara skönt? xD
Först som jag visade inna så klippte jag i mina byxor och gjorde ett par snea "shorts"
haha jag gjorde bara lite snabbt tss ;)
Och nu/snart ska mamma leta efter mina byxor som hon har lagt i nån låda och klippa i dom också ( asså jag vill inte ha byxorna hah ) Men nu äter jag och jag orkar inte blogga när jag äter HHAHAHAHAH så visar bilder på shortsen.. jag orkade inte ta bild med min kamera så tog bild med min mobilkamera och den är inte så bra man ser inte typ sakerna som är vid fickorna ^^

HAHA lappen är fortfarande kvar ^^ och jag tog en bild framifrån men den blev konstig så
tog bort den! Iaf där ser ni lite från kanten på fickorna hur det ser ut FINT och vad tycker ni om shortsen??
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback