tyskland blev det inte!

i tisdags så sa min pappa att vi skulle åka till tyskland jag blev skit glad, tror inte jag har vart så där glad på ett långt tag! Sen idag så säger min MAMMA att vi inte ska åka eftersom att min pappas jävla jobb jävel ringer honom 24/7 och säger att han ska jobba, snälla min pappa har ett liv >:(
Så vi ska inte åka och jag mår SKIT dåligt och är SKIT arg har lust att ... döda nån ... :O
Men seriöst hur roligt är det att typ berätta till halva vännerna att man ska åka och sen ba nej vi ska inte åka?
För det här är 3 gången nåt sånt har hänt att jag t.ex. skriver upp på facebook att jag ska göra elr köpa eller åka nånstans och sen ba nej nej jag ska inte åka -.-
Liksom vi hadde ficksat våra pass och SDKLFSHLKFHSDLKFSDHLFKHDSLF

fyffaaaannnn bajs jävla jobb skit jävel åsna hoppas alla jobb ... dör .. :S
FUUUCCCKKKKKKK :'(

// MEYAV 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback