Shoouueee

Vet inte vad jag skulle skriva uppe vid rubriken hahaha! -.-
Aja nu väntar jag på att min bror från karlstad ska komma, har inte sätt honom sens nyår.
Juste emmi när kommer ni? Höhö saknar dig <3
Ammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm har tråkigt ska lyssna på musik.


@Det är jag , tog bilden nyss :)

Jussteeeee igår/idag på typ 3 på kvällen så spöööö regnade det, alltså det har aldrig regnat så där mkt
det åskade som in i helvete, kunde knappt sova, kollade ut genom fönstret asso låg i sängen dåra ( och pesienena ( stavning ) var stängda ) det såg ut som disco HHAHAHAHAHA. Neej men alvarligt tkr jag att det var lite läskigt.

Spö regnade det hos er också?
// Meyav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback