mån, tis, ons, tors

heej har inte skrivit om vad jag har
gjort på länge så vi tar upp det från måndag.
Måndag- så hände inte så mkt var ute och jogga på kvällen med Richard (min mosters kille)
Tisdag- var jag ju i halmstad och vi hittade en tärn klänning jätte fin tycker jag :D
sen efter halmstad så stack jag hem till Emmie där karro också var och vi prövade lite kläder,och efter det så satte vi oss och kollade på en film vet inte vad den heter men den var lite lam :) 
och så sov vi där då:D 
Onsdag-kl halv 2 stack jag och karro hem till mej och övade på låtarna vi ska sjunga på bröllopet :D 
Torsdag- idah så ska jag städa mitt rum och efter det ska jag nog slappa tills kl 16:00 för då ska jag och karro sticka till kyskan och lyssna hur det låter med mickarna :D 
nu måste jag städa bye :D

Puss och kram //Emmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback