INSANE / GRÖNA LUND

OMFG jag åkte den jävla insane jäveln och om jag ska vara ärlig så trodde jag att jag skulle dö.
Höhö jag berättar lite om den sen får ni veta lite annat.


InSaNe för er som inte åkt den ;)

Eftersom att det finns några st där i världen ( mina vänner )

som inte åkt den och kanse några som undrar hur den år juuuu jag ska berätta ;)

Asso om du har höjdskräck ÅK DEN det försvinder på engång. Utan tvekan.

Sen när du står i kön för första gången så vill du döda vännen

som tvingar på dig den... vilket jag ville göra, men kunde inte ;P <3

Sen när du sitter i den vill du skrika och hoppa av, men sen åker den på engång

så du får panik...

Sen så skriker du som en idiot! Duuu längtar tills du är nere på "jorden"

igen och när du kommer ner så vill du fortfarande döda dig vän

men du kommer inte att göra det EFTERSOM att din vän

börjar skratta och ändrar saker och ting så man glömer bort

ELLER

så skrattar du bara åt dig själv, och själva grejen. Men när ni står i kön

på väg in ditt så darrar du och typ pratar inte med din vänn och du frågar henne/honom

och du måste åka den? Och din vän säger JAA SNÄLLA ;D

Jaa det var iaf det som hände mig och jag tror nog att det händer er också

om ni aldrig har åkt den, har höjdskräck och er vänn tvingar på er den!

I REGNET -.-

* kopierare från min blogg den där
delen av insane historian *
Men seriöst läskigaste som finns, man tror värkligen
att man typ aa allt jag har skrivt.
Iaf så var det 2 killar vid jettline kön som typ började snacka med oss
och ba är ni här själva? ^^ och allt hihi
sen efter en stund kom det 2 par andra fast det var bara en utav dom
som typ kollade på oss och HÖLL ÖPP DÖRREN bara tills oss jag ba
WHAAAATTTTT?!!! :o
Aja kul hadde vi iaf ni får bilder sen
OCH JAG ÄR BLÖT SOM IN I HELVETE SÅ SKA GÅ TA PÅ MIG
EN TJOCK TRÖJA OCH MJUKISBUXER
NI FATTAR DET REGNAR HÄRA OCH DET REGNADE I GRÖNAN :p
// Meyav


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback