Bröllop <3333333

Heej sorry att jag inte har bloggat så mkt men har ju sovit hoss steffi och har haft mkt att göra :D
men i går så gifte ju mamma och pappa sig :D:D vilket var väldigt
kul. höll på att börga gråta ehhe min moster och kusin stog och böla hehe :D
och hon hadde världens finaste klänning!!!
men jag och karro sjöng i kyrkan vilken gick väldigt bra vi fick mkt komplimanger.
:D
och på efterfesten så sjöng vi också hehe men det var bara en skoj låt vi satte på oss cawboy hattar och sjöng den heehhe alla tyckte det var jätte kuligt :D 
det var i alla fall jätte kul:D 
och jag säger välkomen till familjen christian :D 
hehe
här kommer lite bilder :D


jag hoss frisören

frisören


mamma :D

mamma,kevin och jordan

jag och karro

jordan

elina och janna

jag och karro

tog en ros från tårtan

bröllops tårtan :D

här har jag jätte blött hår eftersom jag hade gåt irengnet hem
uch vi gick kl halv 6 eller nåt  


det kommer fler bilder sen men nu ska jag hoppa in i duchen :D  //Emmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback