Skola

Asso forellen suger! Jag stog inte på nån lista igår -.- :
Asso vi satte oss vid några grej och så är det en scen så höll lärarna tal tråkigt.
Men sen när dom skulle ha upprop så roppade dom upp några klasser i taget. Sen när det kanse var 25 personer till så ropar dom up

nora
simonne
senhit
allison
claudia
och alla andra av mina vänner jag ba nu kommer dom roppa upp mitt namn så ba
det där var allt. Så gick dom och jag satt där själv med personer som jag känner men inte speciellt vänner med jag ba noooooooooo ska jag vara med domm i en klass neeeejj!! ( inom mig ) sen ba  säger markus ( lärare ) att vi är för många så tittade han på listan så sa han meyav du ska med klassen som gick nyss  så jag fick springa efter dom. Och sen har vi 2 lärare men 1 utav dom ska vara mentor till olika personer så sa dom vem mentor som skulle vara vems så ropade dom inte upp mig jag ba har jag ingen mentor? han ba oj är du säker på att du ska gå  i den här klassen? jag ba mm han ba ok då ska jag prata med markus.

-.-

Mina ögon ser ut så där just nu! Jag vaknade  6.30 :S

// Meyav

ps. vet mitt hår är konstigt där men det var för en stund sen då jag vaknade nu har jag bytt om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback