Minnen med dig <3

emmi kommer du ihåg när vi var i grönan och åkte popexpressen du vet den där gejen som snurrar med hög musik? :)
När du typ ... skämde ut mig hahaha med din dans <3
Kommer du ihåg vad jag sa när vi kom ut?

du kanse fattar om du lyssnar på den här låten
hahah

- din dans passar till den låten hahahahahah <3
Fyfan vad kul vi hadde den dagen. Vi borde åkt insane och massa annat skit som du ville
men då vi åkte hadde jag inte vart i grönan så ofta, så hadde ganska mkt skräck som du kanse märkte?
Nästa gång vi åker... hoppas det blir snart så ska vi åka INSANE den du ville åka fast fortfarande var ganska rädd för. Har åkt den typ 7-8 gånger nu och är fortfarande döööö rädd när jag åker den hihi.

<3

// Meyav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback