igår

heej har inte skrivit vad som hänt igår igentligen är det inte så intressant hehe men men
i torsdags var jag hemma sen runt 22:00
tack jag till Karro så satte vi oss och kolla på blues brothers 2 haha älskar den filmen diggar lillen men aja
sen kl 2 stack hon tillstallet och jag stack till min kusin steffi :D
och där satt jag och åt glass och kollade på top model och så var jag så klart med nomi :D:D
sen så kom pappa och håmtade oss och vi stacktill Eva mammas kompis och umgicks  lite.
och så gosade jag med deras hund kommer inte ihåg vad denhette men aja sen stack vi hem
och då mixade jag lite med håret det var nog allt
eller nej, karro skulle sminka mej till något för skojskull ochjag såg för jävlig ut här kommer en bild :D


hämsk eller vad ??
och det tog en j*vla tid att få bort ehhe :D


aa det var det båst jag hade att komma med sorry ;)

puss och kram //Emmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback