Förlåt :S

Heej förlåt har totalt glömt att blogga sorry Meyav :S
men i måndags så var jag med Emmie och Karro vi åt pizza, stack hem till mej, prövade kläder, sen slaggade vi hoss Emmie och vi blev sugna på gott gott så vi bakade (OCH VI KAN INTE BAKA !!) haha vi skulle göra muffins och vi brukat bara sätta det i en "skål" och slänga in det i ungen bara lätt licksom haha. och det blev lika löst som gröt hahaha men det gick att äta :D. sen så skulle vi göra ckladd kaka och det blev som pudding. :D hah men det var gott det var bara lite maffit ;D haha. 
sen gjorde vi choklad bollar  haha och dom kunde man inte rulla så vi tänte då äter vi ur bunken och häller i pårlsocker ahha mendet slängde vi det gick fan inte ;D haaha så vi satt och gotta oss lite ;D :D
dock stack jag hem runt 9 på  mårgonen eftersom Emmie skulle stick till ullared. :D
och just nu sitter jag och kollar på Dear John den är faktist väldigt bra :D


Kladd kaka om man nu kan kalle det de ahha

glass (sitter och äter nu ) :D


Puss och krma //Emmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback