:D

Hejsan.
Idag gick jag och pappa till centrum han köpte en klocka till mig och en ny mobil :)
Det är typ en touch samsung Gt- S5230 typ.
En svart glömde fråga om det fanns en annan färg hahaha. Aja.

hihi kul har typ fåt värsta no läraren asso

1. Han har tinutus
2. Hans namn är typ alfredbajskorv så långt och skit svårt ingen vet vad han heter och det är längre också -.-
asso han ba jag heter alfredbajskorvidiotksdjfk seriöst vi ba vah?
fattade typ 0 han ba men nu kan kalla mig nåt ( kommer inte ihåg vad ) så har vi fått 20 ord skit svåra ord asso det är typ förkortning på några plantet ord eller fan vet jag till på onsdag nästa vecka så måste fan träna varje dag.

// Meeyav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback